Печі конвекційні

Конвекційні печі для випікання дозволяють отримувати продукцію однакової якості. Ті вироби, які випікаються в безпосередній близькості до тенів (на нижньому рівні або під нагрівальним елементом), не підгорають, а ті, які розташовуються біля дверцят, де присутній фактор витоку тепла, якісно пропікаються.

Сучасні агрегати з примусовою конвекцією застосовують як у побутових умовах, так і для приготування промислової або ресторанної випічки.

 

Різні моделі цієї техніки відрізняються за такими факторами:

  • Корисний об'єм робочої камери;
  • Наявність можливості встановити певну кількість дек;
  • Джерело теплової енергії (електроенергія або газ);
  • Кількість вентиляторів;
  • Наявність або відсутність можливості зволоження повітря.

Саме останній фактор призводить до того, що цю техніку плутають з конвектоматами.

Відмінність конвектомата полягає в тому, що піч не має регулятора над рівнем вологості повітря всередині камери. Конвекційна піч, якщо в ній присутня функція зволоження повітря, просто подає певну кількість вологи, щоб продукти не пересихали, скоринка була апетитною, але не надто жорсткою.

Недоліком конвектомата є його висока ціна. Піч обійдеться дешевше, тому її охоче купують навіть невеликі підприємці або кафе.

Для чого варто конвекційні печі купити?

Приготувати в такому обладнанні можна будь-які страви — кондитерські і хлібобулочні вироби, м'ясо, птицю, рибу. Але це не межа можливостей цієї чудо-техніки.

Конвекційна піч може виконувати кілька функцій, тому таке обладнання особливо цінують на кухнях професійних ресторанів. Купивши професійну техніку на кухню, на компактному просторі ви розміщуєте в одному корпусі обладнання для випічки, розморожування продуктів, пароварку. Виставивши правильний режим підтримання тепла, кухар може бути впевнений, що свіжі страви, які потрібно подавати гарячими, досить довго зберігатимуть свою температуру.

Випічка в цьому обладнанні також має свої особливості — рівномірне прогрівання призводить до того, що в процесі приготування кухар витрачає менше олії або іншого жиру. Це має значення не лише для економічного ефекту, але й для залучення клієнтів, особливо тих, хто прагне з різних причин обмежити себе у кількості жирних страв.