Зверніть увагу!
Перевірка зовнішнього вигляду товару, наявність усіх комплектуючих, відсутність тріщин, вм’ятин, подряпин або інших дефектів здійснюється Покупцем до моменту покупки.
Після повного огляду товару, Покупець підписує акт прийому-передачі в рядку "Замовлення прийнято, комплектація повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення та обміну ознайомлений".
Після підписання акта прийому-передачі, претензії до Продавця щодо наявності зовнішніх дефектів товару, недостатньої кількості та неповної комплектації не приймаються.
Обмін і повернення товару
Для обміну або повернення товару відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" необхідно дотримання наступних умов:
- повертаємий товар не повинен бути в використанні, відповідно, є новим (корпус у ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі не розпаковувалися і т.д.).
- з моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Якщо на момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
- купити будь-який інший товар,
- отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
- поміняти товар на такий же при першій же його появі в продажу.
Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Покупець може вимагати від Продавця повернення своїх грошей, витрачених на покупку товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги, або в разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів і не пізніше. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості.
Вимоги Покупця будуть розглядатися тільки після надання товарного чека, що підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов’язаний надати акт (з круглою печаткою), який він має отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути вказані «суттєві недоліки» придбаного товару.
У разі повернення товару, відправленого не накладеним платежем, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити цей товар на той же склад, з якого був відправлений товар (склад і відправник зазначені в декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі та огляду комісією, замовника повідомляють про можливість повернення товару. У разі неможливості прийому товару, при порушенні правил повернення товару, товар повертається клієнту назад транспортною компанією з зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією повернення грошей здійснюється відповідно до вищеописаної процедури.
Для заміни або повернення товару при собі обов’язково потрібно мати:
- товар (і всю його комплектацію);
- товарний чек (акт прийому-передачі);
- паспорт покупця.
Не підлягають поверненню і обміну такі товари, як:
- запобіжні клапани та термодатчики;
- ножі;
- точилки;
- скляні, дерев'яні та гумові частини і деталі (кришки, колби, ущільнювачі тощо);
- скляні кришки і ручки;
Право на повернення та обмін товару втрачається в таких випадках:
- При природних змінах зовнішнього вигляду та властивостей виробу, які виникають у процесі експлуатації:
- при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації;
- при природній зміні кольору металу в результаті перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (ці плями можна легко видалити за допомогою засобів для чищення нержавіючої сталі).
- При пошкодженнях, які виникли в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях з догляду за посудом:
- при деформації;
- при падінні виробу;
- при навмисному пошкодженні;
- при перегріві;
- при неправильному зберіганні;
- якщо пошкодження сталося внаслідок стихійних лих;
- якщо пошкодження виникли при відгвинчуванні, закручуванні, відкриванні тощо внаслідок застосування надмірної сили;
- при псуванні товару домашніми тваринами покупця;
- при самостійній зміні і ремонті товару;
- якщо товар використовувався не за призначенням.