Зверніть увагу!

Перевірка зовнішнього вигляду товару, наявність усіх комплектуючих, відсутність тріщин, вм’ятин, подряпин або інших дефектів здійснюється Покупцем до моменту покупки.

Після повного огляду товару, Покупець підписує акт прийому-передачі в рядку "Замовлення прийнято, комплектація повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення та обміну ознайомлений".

Після підписання акта прийому-передачі, претензії до Продавця щодо наявності зовнішніх дефектів товару, недостатньої кількості та неповної комплектації не приймаються.

Обмін і повернення товару

Для обміну або повернення товару відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" необхідно дотримання наступних умов:

  • повертаємий товар не повинен бути в використанні, відповідно, є новим (корпус у ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі не розпаковувалися і т.д.).
  • з моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Якщо на момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  1. купити будь-який інший товар,
  2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  3. поміняти товар на такий же при першій же його появі в продажу.

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Покупець може вимагати від Продавця повернення своїх грошей, витрачених на покупку товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги, або в разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів і не пізніше. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості.

Вимоги Покупця будуть розглядатися тільки після надання товарного чека, що підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов’язаний надати акт (з круглою печаткою), який він має отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути вказані «суттєві недоліки» придбаного товару.

У разі повернення товару, відправленого не накладеним платежем, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити цей товар на той же склад, з якого був відправлений товар (склад і відправник зазначені в декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі та огляду комісією, замовника повідомляють про можливість повернення товару. У разі неможливості прийому товару, при порушенні правил повернення товару, товар повертається клієнту назад транспортною компанією з зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією повернення грошей здійснюється відповідно до вищеописаної процедури.

Для заміни або повернення товару при собі обов’язково потрібно мати:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • товарний чек (акт прийому-передачі);
  • паспорт покупця.

Не підлягають поверненню і обміну такі товари, як:

  • запобіжні клапани та термодатчики;
  • ножі;
  • точилки;
  • скляні, дерев'яні та гумові частини і деталі (кришки, колби, ущільнювачі тощо);
  • скляні кришки і ручки;

Право на повернення та обмін товару втрачається в таких випадках:

  1. При природних змінах зовнішнього вигляду та властивостей виробу, які виникають у процесі експлуатації:
  • при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації;
  • при природній зміні кольору металу в результаті перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (ці плями можна легко видалити за допомогою засобів для чищення нержавіючої сталі).
  1. При пошкодженнях, які виникли в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях з догляду за посудом:
  • при деформації;
  • при падінні виробу;
  • при навмисному пошкодженні;
  • при перегріві;
  • при неправильному зберіганні;
  • якщо пошкодження сталося внаслідок стихійних лих;
  • якщо пошкодження виникли при відгвинчуванні, закручуванні, відкриванні тощо внаслідок застосування надмірної сили;
  • при псуванні товару домашніми тваринами покупця;
  • при самостійній зміні і ремонті товару;
  • якщо товар використовувався не за призначенням.